Moikka !

Sinä, minä ja muutama muu tälläkin palstalla "riehunut" SDXL:n jäsen kuulumme ilmeisesti siihen porukkaan, jolle kunniankukko ei tule koskaan laulamaan ilman soraääntä esim. liiton ansioviirin muodossa. Kaikenlaisen vähänkin kärkevän keskustelun herättely ja käynnistäminen on "no-no". Huumori, satiiri, toisinajattelu, ajatusten lento tuntuu sekin olevan kiellettyä. Aina joku tai
jotkut ottavat nokkaansa, kuten olemme vuosien varrella huomanneet.

Muuten olen RKO:n kanssa sitä mieltä, että tämä on ennen muuta DX-lista. Ihan kaikkea ei tänne pidä kaataa. Kirjoittajan pitäisi tajuta se itsekin, vaikka mieli tekee provosoida........
73´s KKH