Eri ihmisillä on erilaiset tarpeet.

Itse yritän metsästää teknillisesti laadukkaita osia laitteisiini jolloin
kyseeseen eivät tule tyypilliset massatuotteet joissa haetaan vain
suorituskykyä ja äkkiä markkinoille. Niitä kun ei ole ajateltu kuin muutaman
vuoden käyttöön.

Omassa käytössäni haen pitkäaikaista kestävyyttä jota löytyy jo
teollisuus-PC-puolelta. Niihin ei laiteta huonoja konkkia ja niissä
huolehditaan, että mikään ei lämpene liikaa jne. jos ovat laadukkaita. Tätä
ominaisuutta ei koskaan voi tietää kuluttajatuotteissa etukäteen ja
todennäköistä on, että jostain se leviää liian äkkiä.

73,s IJL