From: jyri.rauh...@microsoft.com
To: dx@hard-core-dx.com
Date: Mon, 25 Aug 2014 06:19:03 +0000
Subject: [DX] SIBC Honiara osoite

Olen tässä harrastanut kaikenmoisia yhteydenottoyrityksiä tuonne Tyynelle
Valtamerelle.
Mikään ”oikeista” sähköisistä taikka perinteisistä osoitteista ei ole tuottanut
tulosta, mutta sitten niiden toimitusjohtaja kyllä vastasi sähköpostiin. Ei
hänkään verifioinut mitään, mutta kertoi kiirettä pukkaavan ja lisäksi
 seuraavanlaisen pikkudetaljin:

Ei maksa vaivaa lähetellä postia WRTH:n mainitsemaan P.O.Box 645:een, vaan
kannattaa (?) käyttää numeroa 654, joka on heidän oikea postiosoitteensa.

Että hyvää postionnea vaan…

Jyri