Purkkien toimivuus lie iässä samaa luokkaa kuin nykytekniikalla
tehtyjen äänitteiden.
Veikkaan edelleen, että kun tietsikalle ym tehdyt äänitteet ja kyseiset
"purkit" ovat muistoja vain niin kelanauhoilta ja kaseteilta löytyy vaikka
mitä....
Ja hyvin hoidettu ja huollettu höyrytoosa pelittää edelleen...
Noiden ongelmahan on se, että osien saanti jo hankalaa.

t. MNi

22. helmikuuta 2015 16.02 alpo.heino...@pp.inet.fi <alpo.heino...@pp.inet.fi