----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: hannu.piirai...@gmail.com
Päivämäärä: 22.2.2015 17:32
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] Parhaat kohtuuhintaiset liikkarit

MNi:"Ja HN:n jutussa se oli Eska, eli parannettu painos Sangeanista."

Eska maininnat oli kirjoittanut one hundrend prösent PÄ, jos en väärin
muista (pediksestä) niin Pertin kommentti oli eräältä PAS reissulta
DX-Clusivesta 1980-luvun puoliltaväleiltä, sähkökatkoksen ollessa päällä,
asemaa kaivoi kuin pipoa.

37 de HPI

22. helmikuuta 2015 17.26 Markku Niiranen <moukeri.niira...@gmail.com>