Gramox FB sivulta saksittua

"
Gramox kiittää kaikkia vakikuuntelijoitaan kautta Suomen ja Kalifornian.
Toiminta on ollut jonkin aikaa pysähdyksissä eikä enää käynnisty tällä yhden
miehen orkesterilla uudelleen. Gramoxin henki ei kuitenkaan suostu sammumaan.
Levystö ja tekijäkaarti on mukana uudessa PISPALAN RADIOSSA, joka aloittaa
maanantaina Tampereen taajuudella 99,5 MHz. Sisältö tiätty Tamperelaistuu."

489/SJP