Niin, kyllähän minustakin tuo tapaus silloin tuntui oudolta.
Ensin napsahti pisteet ja porukka iloitsi, sitten piiiiitkän ajan kuluttua
ne poistettiinkin.
Silloin tuli mieleeni, että olivatko ne, joilla oli Radio Syd
keskiaalloilta, hieman kateellisia kun aseman sai helpommin tuolloin
lyhyiltä?
Minusta sen seikan, kuinka kauan asema on toiminnassa (tuokin kai oli yksi
selittelyn yritys) ei pitäisi myöskään vaikuttaa sen pinnakelpoisuuteen.

t. MNi

24. maaliskuuta 2015 10.06 alpo.heino...@pp.inet.fi <