----- Alkuperäinen viesti -----
Lähettäjä: "kari.h...@kolumbus.fi" <kari.h...@kolumbus.fi>
Lähetetty: ‎26.‎3.‎2015 14:08
Vastaanottaja: "dx@hard-core-dx.com" <dx@hard-core-dx.com>
Aihe: [DX] Kokouspäätökset jne

Kokouspäätöset, jne

Kimpparaportointi hyväksyttiin muistaakseni yksimielisesti. Se vain
todistaa kuinka kauas Suomessa on valuttu ns. kansainvälisistä
käsityksistä ja käytännöistä, tai, että päätöksen tekijät toimivat
selkärangattomasti. Oli helppoa asettua Lapin kävijöiden, tuttujen
kundien puolelle, säilyttää kasvonsa. Muu maailma alkanee nyt matkia
"edelläkävijä Suomen tapoja", ellei ole sitä jo salassa harjoittanutkin.
Kuka saa kuoren päällä olevan postimerkin leimoineen ?

OLLi on muuttunut juorupalstaksi. Siellä on ollut arkkien mittaisia
sepustuksia saaduista vastauksista, karmeaa itsekorostusta. Muistan kun
raportoin OLLiin joukon Baltian FM-asemia. Tuli sangollinen paskavettä
niskaan. Kovin vähiin ovat lokaajat ja lokaukset viime aikoina jääneet.
Rima on ilmeisesti korkeammalla kuin koskaan, Portugalikaan ei ole pian
mittään. Meteoreja ja tropoja katsotaan kieroon. Tietyt lokaajat on
yritetty leimata melkein satusediksi, minä mukaan lukien. DX-ilmapiiri
vaikuttaa surkealta ja sitä se ilmeisesti onkin.

73´s KKH (dx´ing since 1960; Springbok Radio, R.Australia...)