73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta
alpo.heino...@pp.inet.fi
Lähetetty: 27. maaliskuuta 2015 22:09
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com
Aihe: [DX] Herne nenänässä

Tuota, mitä tehdään noille jo palstoilla oleville ute-asemille?
Siirretäänkäö ne uudelle utility- qsl-palstalle.

Ja oletan, että ilman pisteitä kukaan ei kuuntele tai iloittele mitään.

Oma mielipiteeni, jonka esittämistä vaikeuttavat nämäth sieraimista pursuvat
herhneth

koska en ole lappalainen en hallitse noita hoon aitoa oikeaa käyttöh- pistän
kasaan noita, niin ihimiseth voivhat lishäillä oikheille kohdille.

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

aj aaaaaaah, eiku AHE