----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: raimo.j.karjalai...@jippii.fi
Päivämäärä: 26.5.2015 23:36
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] FM-vihjepalsta Radiomaailmaan

Miksi odotella seuraavaa RMn ilmestymistä? Vihjeet olisi hyvä saada
nopeasti julki, miksei lista asemista ensi vaiheessa vaikka tälle
sposti"foorumille", myöhemmin samat tiedot lehteen. Vaikka tämä paikka
ei ole virallinen SDXLn lista, niin tiedot mielestäni olisi hyvä saada
kuuntelijoille tiedoksi vaikka näin suppeammalle joukolle.

--
RKA, SDXL#3253
OH6JKN