Minun muistaakseni, aikoinaan jos kaksikirjaiminen tunnus eli "pelkät etu- ja sukunimikirjaimet" vain oli vapaana, sen automaattisesti sai käyttöönsä. Sittemmin, pelkkä kaksikirjaiminen tunnus on ollut ajoittain vähän hankalakin: esimerkiksi DXmapsiin ei voi rekisteröityä kuin kolmi- tai useampikirjaimisella tunnuksella, joten minullakin nyt seisoo DXmapsissa hölmöhkö käyttäjätunnus.

73, IS