Juu, meitä on erilaisia. Itsekin en malta olla avaamatta usein edes useaa tuntia laitetta nähdäkseni mitä sisällä on. Juuri tänään kirjoitin SRHS:n foorumille samasta asiasta kun oli puhe kalibroidun mittalaitteen kalibrointitarrojen särkemisestä. En niitä sääli sekuntiakaan sen jälkeen kuin tuo aika kalibroinnin voimassaolosta - yleensä vuosi suorituksesta - on päättynyt. Siihen asti olen malttanut olla katsomatta sisään kun saattaa olla, että myyn laitteen kalibroituna. Olen kyllä vaan niin pirun huono myymään, mutta kova ostamaan.

Kuinka moni teistä on mennyt meisselin kanssa kauppaan ostamaan uusia hifi-laitteita? Minä tein niin 70-80-luvuilla. Kun kaupassa oli uusi myyjä niin hän vähän hämmästeli, mutta liikkeen omistaja tuli sanomaan, että kyllä Ilpo saa katsoa kun ei se muuten ostaisi.

73,s IJL