----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä : risto.vahaka...@helsinki.fi
Pvm : 25/05/2016 - 08:44 (S)
Vastaanottaja : dx@hard-core-dx.com
Aihe : Re: [DX] Essi Kiviranta 1930-2016

Hei,

BBC:n suomenkielisen palveluksessa on ollut muitakin dx-kuuntelijoita
ja SDXL:n jäseniä. Varsinkin 80-luvun alkupuolella aktiivinen
(ilmeisesti turkulainen) Juha Nevalainen meni BBC:lle joskus 80-luvun
puolivälin aikoihin. Hän oli kesiksessä BBC:n edustajana ainakin 1986
(Pohja). Saarijärveltä kotoisin ollut Jyrki Nokkonen oli myös tuolla
ja jos yhtään oikein muistan, niin ilmeisesti Jyrki oli remmissä Juha
Nevalaisen jälkeen.

1990-luvulla SDXL:n silloinen toimitussihteeri toimitti BBC:lle
säännöllistä dx-ohjelmaa.

t. RV

Risto Vähäkainu
tietotekniikka-asiantuntija