Mutta pitänee joskus testata tarkemmin - voinen toki olla väärässäkin ...

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Pentti Stenman
Lähetetty: 16. syyskuuta 2016 5:35
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Olemme pelastamassa radiohistoriaa

Huomenta,

Tämä nyt ei taida liittyä kovin paljon alkuperäiseen ongelmaan, mutta...

kyllähän ymmärtääkseni minkä tahansa nettisivun saa tallennettua normaalilla
selaimella omaan koneeseensa. Html-koodi on omana tiedostonaan, muu sen
näyttämisessä tarvittava sälä erillisessä kansiossa.

Terv.

pena