Omalta puoleltani keräilen edelleen noita "tikkuja."
Kas kun tuo esitetty systeemi on tolkuton.
Tolkuton jopa niin, ettei asiaan vihkiytyneetkään saa näemmä tuosta
järjellistä esitystä esille.
Mutta kun en kuulu SDXL:n porukoihin enää niin "nitsevoo."
Mie keräilen pisteet omilla tavoillani.
Eli tikku on yksi jne.
FM- puolella tuota studiosysteemiä en koskaan oikein ymmärtänyt.
Ehken se oli tarkoitettu niille, joille "tikkujen" ryöstökeräily oli uhka?
Uhka pisteissä.
Tuosta syystähän ammoin tuli tämä suuri Euroopan pistejärjestelmän
muutoskin.
Eli jokaisesta tikusta ei tullutkaan pistettä.
Iberiakin toki Eurooppaa, joka tikusta piste.
Samoin Briteistä.
Mutta noilla toki yritettiin (ja Iberian suhteen olin myös mukana) saada
porukoita erikoistumaan.
Ja kilpailemaan siten.

t. Ei vieläkään passiivinen DX- persoona MNi.
Vaikken johonkin liittoon enää kuulukaan

12. joulukuuta 2016 klo 9.45 Jukka Kotovirta <