IRC-kupongit ovat ilmeisesti menossa pois muodista (postin toimintojen
rapautuessa ilmeisesti koko Euroopassa), mutta jos niitä johonkin
tarvitsee, niitä kannattaa ostaa Virossa käydessään. Viron postissa hinta
on paljon halvempi kuin täällä.
Terveysparatiisissa ei liene valittamista jos keskiaallotkin kuuluvat ilman
paikallishäiriöitä.
73 de JTS

27. syyskuuta 2017 klo 8.28 simo.soini...@pp.inet.fi <