On ilmeistä, että ohjelma lähetetään maailmalle käyttäen jotain nauhuria
tms.
Musiikki ja puhe junnaa joskus hetkeksi paikalleen tai kuuluu pienen hetken
hieman väärällä nopeudella.
Eli tekniikka ei taida olla ihan huippua?

MNi

to 10. jouluk. 2020 klo 13.11 Reijo Alapiha via DX (dx@hard-core-dx.com)