" Nyt pitäisi omata systeemit, jolla tuon pätkän  voin sieltä leikata."

Audacity on ilmainen. Kun se on asennettu pc:lle, avaa sillä haluamasi
äänitiedosto (wav tai mp3) ja 'maalaa' siitä haluamasi osuus sekä tallenna
pätkä uudeksi tiedostoksi.
"Helppoa kuin heinänteko" sanovat ainakin ne jotka eivät ole koskaan olleet
heinätöissä.

73 de JTS

ke 6. tammik. 2021 klo 0.37 Markku Niiranen (moukeri.niira...@gmail.com)