> Trebińotarrak abilak zarete fetxa berdin edo oso antzerakoetan umeak
> ekartzeko, eta nik oraingorako burua nahastuta daukat eta:
>
> Zer Imanol?  Bigarrenaren zai zaudete, ala bigarrena ekarri dozue ala
> zer? kuma/kuna-ren kontu hau notizia emateko atxakixa besterik ez da
> izango ba?

        Ba bai, bigarrenaren zain gaoz, zorionez, baina kumaren kontu hau ez
da izan inolako atxakixa, ixa alderantziz. Dudatan egon nintzen kumarena
galdetzia edo ez horrekin batera berria zoialako eta lehenago be
esperientzia txarrak be izan genituelako, amaren sabelian zegoela zortzi
hilabeterekin umia hil..., antzeko kasuak be ezagutzen ditut... ez dira
kontu goxuak eta nik nahixago dot berriak dena eginda dagoenian, jaixota
dagoenian, emotia.
    Baina bueno, dena ondo doia, hilabete bat t'erdi edo bi falta jakuz, eta
ez dogu aparteko bildurrik eduki behar.
    Ondo segi.
        Imanoltxu.

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]