Garik:

). Hori da Amaña. Han ahal dan
> tokian aparkatu eta pioleta eta kranpoiak jantzita, hasi gorako bidea.
>
> Normalean, zenbat eta gorago aparkatu kotxea, gero oinez "kanpo
> intermedio" gutxiago egiteko modua izaten da, baina segun ze kotxe
> daukazun. Benetan diotsut, igoera demasekoa dala. Ez dakit aldapa hori
> baino gogorragorik ezagutzen dodan. L'Angliru hortxe hortxe ibiliko da.
> Hemen kalkulatu dugu b5m.gipuzkoa.net-i esker, eta %20 inguruan dago.
>
> Larunbatean, esplikazio dobleak: zelan kontzertua eta zelan aldapa (nik
> ezingo dot joan eta...)

    Bertan hazitta garenontzako aldaparik normalenak, bizitza guztikoak!
Honek kalekumiok! Lauan ibiltzea, hori bai aspergarrixa!
    Esaten dabe ezagutzen ez dabenentzako itsasoa ikustea zirraragarria
dala. Agian betidanik ezagutu dotelako niretako ez, baina Castillara
lehenengo aldian joan nintzanian... jesus, horrenbeste lurra! eta dana laua!

    i.t.

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]