Etiam (txa-ka-txa!!!), Etiam (txa-ka-txa!!!)....

Bizi al zara?

Ixa ixa elkar ikusi gendun Donostian, zeren ni ere jutekua nintzan Bide Ertzean ikustera.

Aztoratu xamar nabil. Ama Donostian daukagu eta derrepente piskat konplikatu egin jata dana. Donostiara jun-etorriak, bazkari kontuak, ... Ardura asko eta ganora gutxi. Badakizue entsalada tenplatuak eta limoi mousse-ak eta holako gauzak zeinen onak ateratzen jatazen baina lenteja, garbantzo eta fideo sopekin ez naiz hain ondo konpontzen. Gura barik "esposa ideal" ikastaro bat egiten ari naiz.

Etiam. Nik ere faltan botatzen dot. Badut morriña piskat. Ea ama etxera etortzen dan eta ni nere etxera bueltatzen naizen, zeren orain ez daukat ordenagailurik, eta Olentzerok kamara digital bat ekartzen dian, eta berriz ere adorez sentitzen naizen eta ... Uf!! programatzaile batek esango zaban moduan: hauek "if" asko dira baina...

Eskerrikasko Iturri. Dena den nik uste Gabonak aurretik Eibartarren zerrendako afari bat egin beharko dugula. Ea zein animatzen dan oraingoan sukaldian. Ni begira begira egongo naiz ideiak hartzen nere ikastaro partikular honetan kreditoak hartzeko.

Eskerriasko Iturri.

maite

Aio.

> Neure testuetan ageri ez den beste komentario gehigarri bat egin nuen
> hitoen kontu honetan. Hitzaldia baino lehenago norbaitek aipatu zidan,
> enfin, orain Euskadi Sioux erakusketa, tesina eta gogorakizun
> inportanteetarako gaia bada, akaso Etiam bloga ere izan zitekeela urte
> batzuk barru. Ba bai, izan daiteke.
>
> Luistxo

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]