Abiso. Bibliotekarion posta zerrendak bizitza bero-berorik ez dakanez
hemen Bill Gatesen kontura esandakoa berbidali dot hara. Ba horixe.
        Imanoltxu.

----- Original Message -----
From: "Asier Sarasua" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Eibartarrak zerrenda" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, November 22, 2004 4:53 PM
Subject: RE: [eibar] Bill Gates

Euskarri tradizionalak guztiz desagertzia asko kostauko da, bai. Eta zer
esanik ez liburuak.

Liburu 'batzuk' desagertuko dira, bai. Esate baterako zientziarekin
zerikusixa dauken formatu asko: aldizkari zientifikuak, akta eta txosten
bildumak, entziklopedia tematikuak... azkar eguneratu bihar dira, sarri,
eta gainera goi mailako erabiltzaileen esku egoten dira. Holako kasuetan,
ixa hobeto euskarri elektroniko indexatuak (eta copy-paste egin ahal izatia
ahalbidetzen dabenak), papera baino.

Holako kasu batzuetan, liburuak desagertze hori begibistakua izango da; edo
hobeto esanda, honezkero bada. Esate baterako, aldizkari zientifiko asko
eta asko, gaur egun formatu digitalian bakarrik argitaratzen dira (edo
gitxienez papelian eta euskarri digitalian).

Baina nobelak? Poesia-bildumak?

Orain arte behintzat, ezin esan ediziño digitalak arrakasta larregirik euki
dabenik. Zein sartzen da ohera ordenagailuan nobela bat irakortzera?

Asier

----