kriptikoegi idazten ete dogun, ba igual bai, batzutan denbora larregi
okitiarren (etxian) eta bestetan laburregi (orain institututik idatzi
behar dut eta sarritan klasetik klaserako minutu eskastxu bi horietan)

telebista piztu eta xabier "¡qué barbaridad!" esaten: grazia handia
egin zidan; mezua idatzi nebanian ez nekixan zihetz zergaitik

zuri esker nire burua aztertu eta horra:

1-"qué barbaridad" gure amamak erabilten eban, eta haren ahizpek;
aspaldixon ez dot askotan entzuten; supituki Mendigreen amamaren neba
bihurturik sentitu neban

halako esamolde sepiek grazia berezia dakoie, gaur egun frantsesez "il
perd un peu le pedal" bezala

2-bestalde, Andolin Eguzkitza etorri jatan; jende guztixak berba egiten
dau haren ganean orain, pertsonaren ganean esan gure dot, ez obraren
ganean, zeren obraren ganean nik dakidala ez dau Estankonak baino berba
egin, eta danak ondo, salda bero; haren esaldirik famatuena itzulpen
bat izan zen: "bárbaro" "erdaldun" eman zuen

Mendigurenena gaztelaniaz entzun nuen, "qué barbaridad"; pasa zitzaidan
agian Eguzkitzak "zelan dabiltzan erdaldunak!" itzuliko zuela