Trebik:

< Eta oin nik amua botako dot, ia inork irensten daben. Sasoi batean erdi
<deskonektatuta egon naiz eta uste dot hemen ez dogula jorratu, baina oker
<egon naiteke, ia ba: Aukera Guztiak legez kanpo utzi, EHAK onartu... <zeuen
ustez ze joko klase egon da hor?
<Aditzen ez diren kontuen aurrean, eta daturik ez dagoenean, denok gure
<"funtsabako teoria" inbentatzen dogu, nik neria daukat, baina bota baino
<lehenago zeuena entzun gura neuke, animatzen bazarie ;-)

-- Amua bai, baiña, itxura danez, "mazixe" falta, iñork ez jok inguratu nahi
eta. Gaurko EL PAISen 20. orrialdian, daturen bat edo beste.

   Amatiño