Markos, ze orrittak sartzen zara? Ze sartzen/hartzen dozu?
Tximiñuak ez dabiz lau hankatan, erdi zutiñik dabiz. Bueno, nere referentzia
bakarra Txita, Tarzanena da!
Hain iguala izanda, ez dabe zoofilixia danik konsiderauko.
Andre batzuk berotuko dira tximiñuak txortan egitten ikusten, danetarako
dago-eta munduan. Baiña hori ez dala oso arrunta esango neuke.
Ez dakixe ze azterketa "zientifiko" egin komunikabidietan agertzeko.
Eta horrek, zerikusirik daka Txillardegikin, e?
leire, flipauta