  From: leire narbaiza arizmendi
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Thursday, July 05, 2007 2:06 PM
  Subject: Re: [eibar] zimino gutxi; zergatik ote?

  Markos, ez zara serixo ibiliko, ezta?
  leire

  2007/7/5, markos zapiain <[EMAIL PROTECTED]>:
    uste dut horrela ez zaizula oso kantosoa irudituko

    (dagoeneko badago anonimotasuna gorde nahi duen emakume bat; bitik bi
izateak, ehuneko ehun, ez luke kontua susmagarri bihurtuko?)

    "Leire Narbaiza irakaslearen ustez, preseski, "hain iguala izanda, ez dabe
zoofilixia danik konsiderauko." (Ildo berean, Arnaldo Otegik telebistan kontatu
zuen lesbiar batek aitortu ziola gizon batekin oheratzea bestialismo hutsa
zitzaiola.)

    Imanol Trebiño liburuzainak hurbiltasun genetikoa eta fisikoa bereizi ditu:
"neri gertutasun kontua emoten desta. Zer dago "gure kulturan" gertuen? Ez
genetikoki, fisikoki. Etxabereen artean ez da tximinoa sartzen, eta tximino bat
lortzeko... zirko batean ez bada... zootan begittuta... Madrilen edo gertuen?"

    Aldiz, anonimotasuna gorde nahi duen emakume batek Narbaizaren bidetik
berdintasuna funtsezkotzat jo du baina bestelako ondorioak atera ditu. Idatzi
didanez, garbi sentitzen du zergatik baztertzen den ziminoa: ahuntza, sugea,
zakurra, zaldia eta arraina gu ez bezalakoak dira zeharo, eta urrutitasun
horrek gizagabetu egiten ditu, erdi dardaragailu bihurtu.

    Hain zuzen, txinpantzeak gurekin duen antzak berak bilakatuko luke
munstrotsu, intzestu eta izugarri harekiko txortaldia.

    Trebirentzat hortaz normala da hurbilen duguna, eskura, erabiltzea; emakume
anonimoari berriz itxurari, jokabideari eta genomari dagokienez hurbilen duguna
erabiltzea munstrotsu zaio. Hipotesi bateragarriak dira, arazo desberdinek
elkar osa dezaketen heinean. Nolanahi ere, ideiok zehaztu nahi izanez gero
ikerketa eraman beharko genuke aldi berean zoofilia grinatsu hedatua eta zimino
ugari luketen lurraldeetara, ez dago beste irtenbiderik. Eskainiko dute
beharbada bekaren bat Turismo Sailean edo Hezkuntza Sailean edota Maitasun
Sailean."