Ba nik apuntau dot nere kalendarixuan martxoan 11ko hori. Hemendik aurrera bakarrik, nik dakidala, nun zehaztia baino ez da falta. Badakizue, ni ez naiz juango afarixa prestatzera, ni bakarrik jatera ;-)

    Trebi.

19/02/2011 0:28(e)an, Xabier Mendiguren(e)k idatzi zuen:
Beraz, herrixak erabaki dau: martxoaren 11n izango da afarixa.

Josu eta  Enekoren artian erabagi daixela, Bonban ero Edozer-en ero.

Hortik aurrerakuak: sukaldarixak, pintxiak, menua...

Elena eta Bertokok ezin dabe egun horretan; 13 gare oraingoz.

Beste egun batzuk utziko ditxugu, ia beste inor apuntatzen dan? (baiña data negoziatzeko aukera barik: martxoaren 11n da eta kitxo)

Kosta da, baina ondo urtengo ahal dau!

Egun horretan ikusiko dogu alkar.

Besarkada bat danoi,

X.