Garikin egin dot berba. Bere soziedadian lekua daguan begiratuko dau.
Posible baldin bada bertan egingo dogu. Zeozer erreza erosiko dogu
afaltzeko, preparatibo prebio asko bihar ez dabena (edo bestela etxetik
eruango dogu eginda).

Berak informatuko dau lekua ote daguan. Bestela, poteoa eta kafe torero
egingo dogu. :)

Sentitzen dot baiña gaur arte ez dot jakin ezingo nebala soziedadia erabili.

Ane Urkiola<aneurki...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
urtarrilak 15 12:12):