Ni 20:10etan pasa nintzen Untzagatik eta jende asko zegoela iruditu
zitzaidan. Ez nago ziur, baina jendea bi bloketan antolatuta zegoen? Itxura
ematen zuen albo batean Espainiar Errepublikako banderak ugari zirela eta
beste aldean berriz ez. Guztien aurrealdean, lurrean zabalik, Espainiako
Bandera handi bat (Errepublikarra bai, baina Espainiarra) zegoen jarrita.

Bide batez. Ez dirudi Urkixo momentuz aztoratu denik Eibarko Udaletxeko
balkoi nagusitik Espainiar bandera kendu (eta beste guztiak, baina Urkixo
batekin ibiltzen da kezkatuta) eta Eibar futbol taldekoa jarri dutelako.
Futbolekoaren ordez ikurriƱa edo Espainiako Errepublikoakoa jarri izan
balute beste kontu bat litzateke....

oier.