Ongietorri Amaia.

Serafin

04/06/2014 11:17(e)an, Luistxo Fernandez(e)k idatzi zuen:

    Bi harpidedun berri Eibartarrak zerrendan gaur goizean. Hau da
    izena eman duen lehena, Amaia Vela.

Hona eman duen aurkezpena:

    amaia
Abizena
    vela
E-posta
    amaia_v...@hotmail.com <mailto:amaia_v...@hotmail.com>
Aurkezpena
    Amaia naiz 36 urte ditut ta Deban bizi naiz haurdun nago Ta
    irailerako nere 2. haurra izango dut. Aurrrekoa mutila, Galder
    jarri genioni zena eta orain neska dator.

Gelan emagin, pediatra edo haurtzainik badago... igual laguntza hor, Amaiarentzat.

Ongi etorri Amaia, idazteko, hona --> eibartarrak@postaria.com <mailto:eibartarrak@postaria.com>

Luistxo, Arrateko Amaren izenean.