Lehengoan irratian "Errealeko eta Eibarreko zuzendaritza taldeak bildu
dira" entzun nuen eta klang batek egin zidan buruan.

Gero konturatzu nintzen "Eibar" kirol taldekoetaz ari zela eta horrela
onargarriago egin zitzaidan.

Artikulua irakurrita badirudi "Eibarreko gazteak" ondo esanda dagoela,
baina ez zait argi gelditu.

Entzuna daukat deklinatutako erakunde izenak normal deklinatu behar direla:
"Eusko Trenbideak" erakundea, baina "Eusko Trenbideetako langileak", baina
euskaldun rasoari zalantzak sortzen zaizkio.

Garbi daukat ez daukadala garbi.

Gari