Kaixo,
Naiz eta nahiko lurkerra naizen... ejem
Oso gustora ibili ginan jotzen, urduri baina gustora, jende asko agertu zan
espero genuena baino gehiago egia esan.
6 abesti propio eta 4 bertsio egin genituen, Foo Fighters, Afghan Whigs,
Radiohead, Once pelikularen abesti bat.
Gero Anarik,hain barrura heltzen diren bere abestiekin unkitu zuen jendea,
bukatzeko Chavela Vargasen abesti bat jo zuen Ikerrekin eta Nick Caven
beste bat Iker eta Zaloarekin.
Baina onena antolatzaileen aldetik izan genuen tratua izan zan. Dena
primeran.
Asko poztu ninduen Eibarren holako saltsa dagoela jakitea Berreibaren
kontuakin.

Jatsu

ander<an...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko ekainak 15
22:46):