Ulertu dot, talde-lana eta eginda dagoenetik abiatzea. (remix) gozo-gozo bat egiteko.
eta  egun bat  jartzea  horretarako, oker ez banago.

Asteburu honetan ezin dot, hurrengokoan bai.

TKPTVB
(Tribual eta Kalamuako Parlamentua  Volunteer Brigade)ko boluntarioa,

Bertoko.

28/09/2014 23:15(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

Bertoko, ez dakit zer esan gura dozun.
Ez da galdera barririk idatzi bihar, zahar batzuk orraztu, besterik ez.

Txikillanak:

> Ni boluntario!
> 100 galdera cagando leches moldatzen dira: ekarri 300 minimo.
> ;-)

Bai, nik uste, 10 lagun alkartu ezkero, arratsalde bateko lana dala.
Ez da gatxa. Asto-lan erreza da.
10 asto alkartuta, nahikua. Honezkero 3 prest gaoz ;-)

Ezertan hasi aurretik, ia azken-azken bertsiñua berreskuratzen dogun.

Luistxok:

Ummm... Bai eta ez.
Tribual jokua teknikoki CSek egin dau eta zabalduko dau.
Baina egiletza eta abarrak EibarOrg dira, eta iturri moduan be EibarOrg agertuko da, diñot nik. Eta formatu informatiko barri hori be EibarOrg-en esku geldittuko da, gerora nahi dabena eitteko (esate baterako, webgunian ipintzeko).

a.