Eskerrikasko bixori!

Gogotsu nago bertara juan eta hara eta hona ibiltzeko. Bertatik 1001 bidar pasauta be, oso-oso gitxittan geratu naiz ni Altzolan, eta ointxe nago jabetzen bertako garrantzixakin, eta ez dakidazen gauza guztiekin. Etxe ondoko lekuetan hainbestetan gertatzen jakun gauzia!

O.

El 12/10/2021 a las 23:51, Luis Aranberri escribió:
Bide batez, AMATIÑONDAKO MEZU BAT: hire argazkixak nundik etara hittuan?
Ibaixan bestekaldian bideren bat ete dagok? Neu be juateko, diñot,
Wikipediarako argazki batzuk hartzera

- Leku bittik etara najittuan.

Batetik. Altzolan sartu, autoa ahal dan lekuan laga eta, oinez, balnearixo barren-barrenera jo (jendia egoten dok biharrian). Ezkerraldian, errekara begira, ortuak daozak (jeuazen). Ahalik eta gehixen hurreratu eta... aurre-aurrian, erreka gainian, etxe zaharra, uste baino altuagua.

Bestetik. Debatik Elgoibarrerako norabidian, Altzola amaitzen dala adierazten dauan  seiñale (Altzola izena arraixa gorrixaz) atzetik ganorabako bide xixtrina joiak beheruntz, errekaruntz. Beheian,  eraikin zaharraren barrenak --arkupeko oinarrixak uretan--  daozak begi bistan. Kontuz ibili.  Errebuelta horretan ez daukak autoa lagatzerik, baina errebueltia pasau ta gero (Elgoibarreruntz), eskuman, non sartu leku erosua daok.

Amatiño

*De: *"JON ETXABE" <jonetxa...@gmail.com>
*Para: *"Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak@postaria.com>
*Enviados: *Martes, 12 de Octubre 2021 11:01:08
*Asunto: *Re: [eibar] Etxabe-Amatiñori (Altzolari buruz)

Aupa Oier: Ezusteak bata bestearen ondoren. Ni Mispillibarkua nok, Mispillibar aurrean errebueltak S  bizi bat eitxen juan errepidearen gainean jeuan Garaño baserrixa, Josu Garañon jaixo zuan, beraz Josu Lariz jaiotzatik ezagutze juat, gure ataixan mila bidar jolasutakua dok. Bere gurasoak lagun-lagunak. Eliza osteko edo Hotel Albizkua osteko etxeetan bisitatuko huen. Katalina ama  autopista eitxeko etxe bixak bota zitxustelako. Orain lehen ibaia dixen tokixan ibaia joian eta gure etxean zegoenean ibaia, Garaño zegoenean sastraka besterik ez dagok.  Kontu zaharrak berri..

El lun, 11 oct 2021 a las 12:58, Oier Gorosabel Larrañaga (<txikill...@eibar.org <mailto:txikill...@eibar.org>>) escribió:

https://eibar.org/blogak/orakulua/altzola-oin-dala-500-urte/++conversation++default/1633941306252362

> [...]
    > Data: 2021/10/11 08:35
    > Testua:
    >
    > Aupa Oier Hau ezustea, poza ere, Altzolari buruzko
    iruzkinarekin. Altzolakoa nauk jaiotzez. Beti jakin izan genian
    Naparkua Taberna azpian ibaira jotzen duen eskaileraren barrenean
    dagoen obo edo argolla Debaraino zebiltzan txalupak lotzeko zela,
    beraz Altzola nahiko toki estrategikoa zela Gaztelatik zetozten
    artilen eta Deba arroan egiten ziren armak eta itsasontziek
    egiteko iltzei irtenbidea emateko. Umeok fantatseatzen genian
    guzti horri buruz. Hire ekarpenak ikusmira zabaldu zidak. Irakurri
    behar diat aipatzen duan lan hori.
    Aupa Jon, hi be Altzolakua orduan? Buenos Airesen ezagutu najuan
    beste
    auzotar bat, Josu Lariz Iriondo, hi baiño gaztiagua, baiña igual
    entzutez ezaguna edo. Haren gurasuei be bisittia egin najetsen gero,
    Altzolan bertan, semian goraintzixak emoteko.
    https://eibar.org/blogak/orakulua/414
    <https://eibar.org/blogak/orakulua/414>

    Ba beittu: irakorri Azpiazu eta Maiztegin artikulua, bai, baiña
    baitta
    Amatiñon beste hónek be:

https://eibar.org/blogak/amatino/altzolarainoko-nabigazioa-historia-vs-fisika

<https://eibar.org/blogak/amatino/altzolarainoko-nabigazioa-historia-vs-fisika>
    https://eibar.org/blogak/amatino/andonaegineko-olaetxea
    <https://eibar.org/blogak/amatino/andonaegineko-olaetxea>
    https://eibar.org/blogak/amatino/debako-errixoa-munduaren-ardatza-zenekoa
    <https://eibar.org/blogak/amatino/debako-errixoa-munduaren-ardatza-zenekoa>
    https://eibar.org/blogak/amatino/de-deba-a-altzola-rio-arriba
    <https://eibar.org/blogak/amatino/de-deba-a-altzola-rio-arriba>

    Nik pendiente jaukat barriro bertara bueltatzia, Olaetxeako barrenei
    erretratu batzuk etaratzeko.

[...]

    Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona:
    eibartarrak-ow...@postaria.com <mailto:eibartarrak-ow...@postaria.com>