Bai, Zorionak Amatiño!

Egia da horrelakoetan zalantza izaten dela nor den zoriondu behar dena.
Errekonozimendua kide berriarentzat izango da, baina kide horren ekarpena
eskuratuko duen erakundeak gehiago irabazten du, hala?

Euskaltzain berrien zerrendan sartzeke nengoen eta orain sartu naiz.
Ohorezkoak eta urgazleak daudela ikusi dut. Hainbat izen ezagun tartean.
Bestalde, aurreko batean irakurri nuen Elhuyarren nagusi izan nuen Alfontso
Mujika euskaltzain oso izendatu zutela. Ez dakit zein ondorio dituen
ohorezko, urgazle eta oso izendatze bakoitzak, baina Alfontsorena jakin
nuenean pentsatu nuen inor zoriontzekotan Euskaltzaindia zoriondu behar
zela, fitxaketagatik, lanerako tokatu zaidan nagusi, lankide eta pertsona
egokiena baita.

Oier.

Oier Araolaza Arrieta - o...@dantzan.com
Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona: eibartarrak-ow...@postaria.com