Oso ondo

Enviado desde Correo<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> para
Windows

De: leire narbaiza arizmendi<mailto:txarg...@gmail.com>
Enviado: miércoles, 5 de julio de 2023 10:39
Para: Eibartarrak zerrenda<mailto:eibartarrak@postaria.com>
Asunto: Re: [eibar] Afarixa edo..

Markos, eta zu animatuko zara?
leire

Hau idatzi du Markos Zapiain (mzapi...@gmail.com<mailto:mzapi...@gmail.com>)
erabiltzaileak (2023 uzt. 5(a), az. (10:35)):
Egun on, Leire eta gainerakoak:

bat nator, irail-urrirako lagata jende gehiagok izango du afarira joateko aukera

Hau idatzi du leire narbaiza arizmendi
(txarg...@gmail.com<mailto:txarg...@gmail.com>) erabiltzaileak (2023 uzt. 5(a),
az. (09:50)):
Aupa, lagunok!
Esango zenduen nun sartu ete naizen! Baiña kurso amaieria zoramena izaten da!
Doodlen 4k baiño ez dogu erantzun, eta ez dakagu danok fetxa bat batera.
Kontua da 4k erantzunda, bat kanpuan lagatzia...
Asier, zure erantzunik ez dot jaso!
Nere proposamena da irail-urrirako lagatzia. Zer diñostazue?
leire, prorrot

Hau idatzi du Sosola Baserria
(ganbara...@hotmail.com<mailto:ganbara...@hotmail.com>) erabiltzaileak (2023
eka. 14(a), az. (13:58)):
Bete dot baina badaezpada: horrtako edozein egun ondo.