Spinacz biurowy, Szymon Zygmunt <[EMAIL PROTECTED]>!

>>> Undefined                       first referenced
>>>  symbol                             in file
>>> strsep                              /var/tmp//ccYEsuCr.o
>>> strcasestr                          /var/tmp//ccYEsuCr.o
>>
>> Tymczasowo spróbuj dodać w kodzie (ehg.c) coś takiego:
>>
>> #define strsep strtok
>>
>> char *strcasestr(const char *haystack, const char *needle)
>> {
>>        int i, hlen = strlen(haystack), nlen = strlen(needle);
>>
>>        for (i = 0; i <= hlen - nlen; i++) {
>>                if (!strncasecmp(haystack + i, needle, nlen))
>>                        return (char*) (haystack + i);
>>        }
>>
>>        return NULL;
>> }
>
> Po tej poprawce sie kompiluje.

Doczytałem manuala i strsep jednak bierze inny argument niż strtok...
To nie będzie działało prawidłowo.

Wywal tego define'a i wrzuć to: (copy/paste z
glibc-2.3.6/sysdeps/generic/strsep.c)

char *strsep (char **stringp, const char *delim)
{
  char *begin, *end;

  begin = *stringp;
  if (begin == NULL)
    return NULL;

  /* A frequent case is when the delimiter string contains only one
     character.  Here we don't need to call the expensive `strpbrk'
     function and instead work using `strchr'.  */
  if (delim[0] == '\0' || delim[1] == '\0')
    {
      char ch = delim[0];

      if (ch == '\0')
        end = NULL;
      else
        {
          if (*begin == ch)
            end = begin;
          else if (*begin == '\0')
            end = NULL;
          else
            end = strchr (begin + 1, ch);
        }
    }
  else
    /* Find the end of the token.  */
    end = strpbrk (begin, delim);

  if (end)
    {
      /* Terminate the token and set *STRINGP past NUL character.  */
      *end++ = '\0';
      *stringp = end;
    }
  else
    /* No more delimiters; this is the last token.  */
    *stringp = NULL;

  return begin;
}

--
Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730

Odpowiedź listem elektroniczym