On Fri, 11 Mar 2011, s wrote:

> W związku z powyższym stanem rzeczy, może warto wydać kolejną oficjalną
> stabilną wersję 1.8, na podstawie tego co jest do tej pory (do
> 2011-03-07).

Na pewno warto, ale nie wydam wersji z warningami (pojawiły się, bo gcc
od jakiegoś czasu warninguje o rzeczach, o których w starszych wersjach
milczał) i używającej przestarzałych funkcji z libgadu. Trzeba zrobić
czyszczenie kodu tak, żeby ekg kompilowało się bez warningów i dogoniło
libgadu, wtedy wypuści się rc. Od jakiegoś czasu zbieram się żeby to
zrobić i chyba nadeszła ta chwila...

> Po trzecie, też mnie to boli, że trochę jest zastój przy EKG. Niedawno
> wysłałem maila na ekg-devel patcha z logowaniem do SQLa. Bez odzewu
> jakiegokolwiek.

Przejrzałem go i zostawiłem sobie na później, bo wymaga paru zmian (m.in.
iconv - w ekg są funkcje utf8_to_iso() i iso_to_utf8()). Poza tym, ogólnie
odnośnie logowania, kiedyś chodziło mi po głowie kompletne wydzielenie go
do osobnego modułu, tak żeby nie logować sformatowanych w formacie CSV
stringów, tylko eventy, które byłyby logowane do określonych celów
(domyślnie takich jak są teraz, czyli CSV, ale łatwo byłoby dodać nowe).
Dlatego to nie jest takie proste, żeby po prostu commitnąć :)

--
gof

Odpowiedź listem elektroniczym