Ostatnio zepsuło mi się ekg, a nic nie zmieniałem. Po wpisaniu 'ekg' najczęściej pokazuje się takie coś: http://vpx.pl/i/SHdB8.png a rzadziej to poniżej:

*** Naruszenie ochrony pamięci ***

Spróbuję zapisać ustawienia, ale nie obiecuję, że cokolwiek z tego
wyjdzie. Trafią one do plików /home/s/.gg/config.1361
oraz /home/s/.gg/userlist.1361

Do pliku /home/s/.gg/debug.1361 zapiszę ostatanie komunikaty
z okna debugowania.

Jeśli zostanie utworzony plik /home/s/.gg/stack.1361, to uruchom
polecenie:

sed -e 's/^.*\[//' -e 's/\].*$//' /home/s/.gg/stack.1361 | xargs addr2line -e ekg

i wyślij wynik jego działania na listę ekg-devel. Dzięki temu autorzy
dowiedzą się, w którym miejscu wystąpił błąd i najprawdopodobniej pozwoli
to uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości.

*** Naruszenie ochrony pamięci ***

Oczywiście żadnych plików z 1361 w nazwie nigdzie nie ma.

Raz na 10-15 razy w końcu udaje mi się uruchomić ekg i wtedy działa normalnie. RAM sprawdziłem memtestem, jest bezbłędny.

Wersja ekg-1.8rc2 jak i najnowsza z CVS, to samo z libgadu (próbowałem wszystkiego, na wszystkich jest to samo).

Odpowiedź listem elektroniczym