Title: Re: [Firebird-devel] Firebird #.## msg file
Mario,

I'll let any core developer to answer you, since I don't know the reason for the two files.

PS: I do not code in C/C++, so I participate in this list mostly as a listener. So, directing your messages to me, here, probably is not a good idea ;-)

[]s
Carlos
http://www.firebirdnews.org
FireBase - http://www.FireBase.com.br

Cantu

I already downloded the sources from the link you provided. I went to the  src/msgs folder, and i found  2 transmsg_fr_FR.sql and  transmsg_fr_FR2.sql, for example.
As far as i realiseThey are diferente files and abou diferente messages.
I copy them to the transmsg_pt_PT.sql and  transmsg_pt_PT2.sql and start the job. It w'll take a while.
However i'de like to understand why 2 files? Don't they correspond to a unique msg file?
Best regards

Atentamente

Com os meus melhores cumprimentos
O Secretário Geral da ACRA
Mário Agostinho  Reis

Esta mensagem contém informação de natureza confidencial e é
exclusivamente dirigida ao(s) destinatário(s) indicado(s). Se, por engano,
receber este email agradecemos que não o copie nem o reenvie e que nos
notifique do ocorrido através do email de resposta.

No dia 7 de dezembro de 2015 às 00:05, Carlos H. Cantu <