Však o ten případ "při-otevření" dalšího souboru do jedné instance mi
jde.
Nikdy se nepokouším otevírat několik souborů naráz a ta zmínka o mezeře
v názvu souboru ... raději no comment (už takhle je moje replika na můj vkus
až příliš ostrá).
Zůstaňme tedy u toho, že příkazem _PSPad.exe soubor_ otevřu soubor a
když chci tímtéž příkazem otevřít další soubor, který by se měl
otevřít do téže instance (protože nemám povoleno více instancí), tak
PSPad příkaz ignoruje. Je-li povoleno více instancí, druhým příkazem se
další soubor otevře do nové instance.
Do minulé verze 251 do fungovalo bez problémů.

--
<https://forum.pspad.com/read.php?6,69839,69900>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com

Odpovedet emailem