From: "Evren Yurtesen" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, January 05, 2004 11:37 AM
Subject: Re: [freebsd] Q mail de kullanıcıların maillerinin bir kopyası

> [...]
> encryption ile yada zipleyerek veya baska bir yol ile(webmail mesela,
> web erisimi de mi kapali sizde) gozle gorulmeyecek sekilde gonderir.
> Gelip giden mailleri devamli bir kisi izleyemez ve zaten cani sikilir bu
> kisinin bir sure sonra bu maillere bakmaktan.
>
> Ek olarak bu tip izleme uygulamalarinin verimi arttirmak yerine
> azalttigi zaten seneler once istatistiksel olarak bulunmus birsey.
> Insanlari sikarak calismaya zorlamak malesef olmuyor. Onun yerine baska
> yontemler ve uygulamalar yapmak daha mantikli. Bonus uygulamari vs. gibi

başalayacağım. Merakımdan soruyorum neden berbat bir uygulama diye
nitelendiriyorsunuz ?(bu arada verilen linkte şu ibare yazıyor gerçekten
ilgincime gitti: "konun etik kısmı ile ilgili hiç bir fikir
belirtilmemiştir", aslında bunun bir etiği olamaz, çünkü herkes işyerlerinde
çalışıyor ve işyeri sahibi bizim zamanımızı parası ile satın alıyor, bizde
bu zamanı, paramızı veren firamaya harcamalıyız, eğer parasının hakkını
vermiyorsak o zaman biz sahtekarlık yaparız, benim görüşüm böyle) acaba
berbat olan tarafı özel maillerin bir kopyasının alınması mı ?

kontrolü olacak olan kişiler bu maillere nasıl ulaşacak ve gerektiğinde
nasıl bir müdahale söz konusu olabilir ?

kopyasını tutabilirmiyim ? gelen giden tüm emaillerin içeriğinin sıkı bir
kontrolden geçmesini istiyor müdürlerim. Ve bunun için exchange kurmak
istemiyorum. Ne yapılabilir ?