ok..
screenshot da route eklemeye calistiginiz fakat daha önceden default route
oldugu icin ekleyemediginizi görüyorum

netstat -rn  ile default route nedir bir bakarmisiniz...
ayrica default route yanlis ise route add ile degilde route change ile
degistirin..

# route change default 10.0.0.2

daha sonra 10.0.0.2 ip adresini pinglemeye calisin, sonucu bekliyoruz.

Selamlar
Serhat