Lütfen tamamını okuyun.
Forumu amacı dışı kullanmadığımın farkında olmakla beraber özürlerimi sunuyor,ilgilerinizi bekliyorum.

Arkadaşlar merhaba.Ben de uzun süredir enderunix grubunun freebsd maillistesinin üyesiyim.Ve burada bir çok konu hakkında baya araştırmalarımız çalışmalarımız oldu.Benim şimdiki sorum freebsd ile ilgili değil.Ama gerekse kafalarınız biraz dağıtmak gerekse bana yardimci olmanızı sağlama amaçlı soru yöneltmek istiyorum.Biliyoruz ki üniversite yerleştirme işlemleri sona erdi.Şimdi ek kontenjanlar var.Ben ek kontenjanlardan bir yerlere gitmek istiyorum.Aranızda bilenler vardır ki bu tercih yapmak gerçekten zor iş.Türkiyeyi ne kadar gezip görseniz de iş tercih yapmaya gelince aslında hiçbirşey bilmediğinizi,bazı illeri sadece isimleriyle ya da haritadaki yerleriyle bildiğinizi anlıyorsunuz.Ve hatta bazı illerin yerlerini haritada dahi karıştırdığımız oluyor.Şimdi bu derdimi neden buraya açtığımı hemen söyleyeyim.Burada görüyorum ki hala üniversitede okumakta olan ve üniversite mezunu olan bir çok arkadaşımız var.Onların bana yardımcı olabileceklerini düşündüğüm için soruma geçiyorum.Öncelikle dağınık olmayan yani tek ve büyük bir kampus altında toplanmış bir üniversite okumak istiyorum.Üniversitenin gelişmiş olması tabi ki önemli.Gelişmiş derken spor faaliyetleri ve klüplerinden bahsediyorum.Bu foruma üye olmamdan da anlayabileceğiniz gibi neredeyse bilgisayar alanında uzman olacağım.Tabi ki sonu yok.Ama ilkokul 2 den beri kalkamadım başından.Şimdi de dedicated server vs. devam ediyorum.Bunu söyledim çünkü bilgisayarla arası iyi bir üniversitede okumak istiyorum.Yeteneklerimi artık açığa çıkarıp geliştirmek istiyorum.Ayrıca Dj'im.Yani radyolarda felan görev almayı düşünüyorum.Tabi bunun için üniversitenin gelişmiş ve radyo sahibi olması gerekiyor.Ayrıca şehiri de öneml.çOk olmasa da önemli.Kampusten çıkmaya çok gerek olmasa da önemi artıyor.Zira ben adanalıyım.Adanadan çıkınca nereyi beğenir neyi beğenmem bilinmez.Ben içinden çıkamadığım illeri sıralıyorum.Bolu,Manisa,Afyon,Aydın,Kütahya,Kayseri,Muğla,Denizli,Samsun,Konya,Sakarya,Isparta.

Bu iller nedir ne değildir.Okumuş,okuyan tanıdığı olan veya bilgisi olanlar varsa lütfen benimle forumdan değil kişisel adresimden irtibata geçsinler.Zira rahatsızlık vermek istemeyiz.En iyisi olsun istiyorum fakat zamanım kısıtlı.Yardımcı olursanız çok sevineceğim.Cevaplarınzı en kısa sürede bekliyorum.Unutmadan bana üniversitelerin sayfalarını gez diyecek arkadaşlar için söyleyeyim.Hepsini defalarca gezdim.Ama sizin de tahmin edebileceğiniz üzere herkes kendi üniversitesini övüyor.Sayfalardan bişe anlamak çok zor.Bana çok okuyan değil çok gezen lazım bir yerde.Yardımcı olabilirseniz çok sevineceğim.

BU MAILDEN RAHATSIZ OLAN ARKADASLARDAN DA COK OZUR DILIYORUM.

Enderunix yetkilieri de umarım beni anlayisla karsilarlar.Gercekten cok daraldım ve artık gördüğüm her careye sarilmaktayım.

Cevaplarınızı en kısa sürede üstte de göründüğü üzere [EMAIL PROTECTED] adlı adresime bekliyorum.Teşekkürler.

Saygılar,
Cihan ÇULHA