Merhaba Bedreddin bey,

cihazi dc0 olarak gormus olmasi lazim .
bunu su sekilde sorgulayabilirsiniz..

#dmesg | grep dc0

bir sonuc goremiyorsaniz(GENERIC kernel ile birlikte hazir gelmekte).
sanirim asagidaki URL (bu sorunun 27 Agustos 2003 de fix edildigini
soyleniyor) ye goz atmanizda fayda var..

http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=53656

Tuesday, October 5, 2004, 7:59:32 AM, þunu yazdýnýz:

--
Saygýlar,
 Huseyin                            mailto:[EMAIL PROTECTED]