From: Mesut GÜLNAZ [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, October 08, 2004 9:03 AM
To: freebsd
Subject: [freebsd] phplot kurulum hatasi!

daha öncede göndermiþtim ama listeye mailim ulaþmamýþ tekrar yolluyorum!

ama 1.sorun olarak phplot WITH_X11 parametresini kabul etmiyor

ve o parametre olmadan make install clean komutunu verdiðimde de aþaðýdaki hatayý alýyorum. portlarýmý cvsup ile güncellememe raðmen hala ayný hatayý almaya devam ediyorum!

Ýlgilenen arkadaþlara teþekkürler..

Stop in /usr/ports/www/mod_php4.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/www/mod_php4.