sadece merak icin soruyorum..
openbsd yi desktop icin mi kullanacaksiniz ?
neden kde yuklemeye calisiyorsunuz ?

----- Özgün İleti ----- Kimden: "Dogukan Hadi" <[EMAIL PROTECTED]>
Kime: "freebsd mail listesi" <[EMAIL PROTECTED]>
Gönderme tarihi: 21 Ekim 2004 Perşembe 13:05
Konu: [freebsd] OPENBSD + x + kde

openbsd de x nasıl ayarlanır?yanı ekran kartımı monıtorumu nasıl yapılandırırım.freebsd dıdekı gıbı XFconfıg-textmode tarzında bı rkomut yokmu?(denedım olmadı zatem :)).asıl amacım kde'yı yukelemek arastırdım ancak cok uzun bır sure alıyormus.onun ıcın bı aksılık cıkmasını ıstemedım.eger daha once kde kurmus ve calıstırmıs arkadaslar varsa ve yardımcı olurlarsa sevınırım.bırde kalvye turkce olmadıgı ıcın sıyah ekranda ıstedıgım karakterlerı yazdıramıyorum :)

tesekkurler ıyı calısmalar

Turmail.com Ucretsiz Eposta Servisi : http://www.turmail.com
Gelismis Spam ve Virus Filtreleme Servisleri
15 Megabyte E-posta kotasi