Merhaba,

Squid in default ayarlarina ellemedim. Sorun bu
olabilir. Zira 9 makinaya internet cikisi veren bir
sunucu bu. Sanirim access.log sisti. Onu temizlersem
sorun ortadan kalkabilir. Aslinda cron olayini
ogrenmem lazim ama zaman cok dar. FreeBSD ogrenmek
enerji istiyor. Sunucuya bir dizi cron yazmak yazmak
lazim. Belli araliklarla squid loglarini srg ile
raporlayip access.log u temizleyen.

Sorun bu olabilir mi sizce? Squid access.log dosyasi
asiri derecede buyumus ise bu tip bir hataya neden
olur mu?

Saygilarimla..

--- Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> bu mesajlar /var/log/messages dosyasina kaydedilir.
> bu dosyayi ya da digerlerini inceleyin... nasil mi?
>
> less /var/log/messages
> ekranda çikanlarin içerisinde fsck geçen satir var
> ise bu sistem düzgün kapanmiyor demektir.
> diger bir yol
>
> cat /var/log/messages | grep fsck
> bu size içinde fsck geçen satirlari gösterir. ama
> bence tüm messages dosyasinin içine bakin. belki
> disk dolmustir. ona bakin
>
> df -h
>
> belki de squid in rotate zamani gelmistir ona bakin.
>
> cd /usr/local/squid/logs

> [...]
=== message truncated ===

Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.
http://mobile.yahoo.com/maildemo