Merhaba Muharrem Bey,

        Ben aşağıdaki mailden malesef hiç bir şey anlamadım. Biraz daha detay
bilgi verirseniz sevinirim. Portupgrade i cvsup ile mi yoksa farklı bir
tool ile mi yapmaya çalıştığınızda bu hatayı aldınız

ve çözüm ???
sadece pkgtools.conf un içinde "ENV['PORTS_DBDRIVER'] ||= 'bdb1_hash'"
ekleyince düzeldi mi ?

şimdiden teşekkür ederim.