From: Baris Simsek [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, December 05, 2004 5:54 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] Re: starting sshd

ctrl_c ile kirip devam edebiliyor musunuz?=20

benzer sorunlar daha once cok kisinin basina gelmisti. sanirim liste=20
arsivlerini taramakta fayda olacaktir.=20

muhtemel sebeplerden birisi dns veya network problemi olabilir.=20
/etc/resolve.conf u kontrol edin.=20

ctrl_c ile kirip girebiliyorsaniz, girdikten sonra manual olarak =
baslatmayi=20
deneyin. hata konusunda bir ipucu verebilir.=20

bir de 5.3 ler ilk kurulduktan sonra ssh key generate etmek icin yeterli =

entropi olusturmak icin kullanicidan girdi istiyordu yanlis =
hatirlamiyorsam.

o ekrani gectiniz mi?=20

Nusret Kurar writes:=20

> Merhaba=20
>=20
> FreeBSD 5.3 acilirken "starting sshd" k=FDsm=FDnda takilip kaliyor. =
ekran=FD
> bir turlu gelmiyor. =20
>=20
> Nedeni konusunda bilgisi olan varmi?=20
>=20
> tesekkurler=20
>=20
=20

Baris Simsek
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org/simsek
 - Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi cikti: =
http://www.acikkod.com/freebsd.php=20